TÜKETİCİ 2006 KALİTE ÖDÜLÜ

 DOUBLE-UP'a Tüketici 2006 Kalite Ödülü
DOUBLE-UP TÜKETİCİ 2006 KALİTE ÖDÜLÜ

Türkiye'nin en köklü tüketici yayınlarından Tüketici Dergisi tarafından gerçekleştirilen “Markaların Tüketici Üzerindeki Etkileri” konulu araştırmada en çok hatırlanan markalar arasında yer alan ve Türk Otomotiv Katkı Ürünleri sektöründe tüketici beklentilerine verdiği önemle “Kalitesine En Çok Güvenilen Motor Yağı Katkı Ürünü” seçilen DOUBLE-UP'a Çırağan Sarayı’nda düzenlenen
19. Tüketici Zirvesi’nde ödülüAk Parti Karaman Milletvekili Prof. Dr. Yüksel Çavuşoğlu tarafından takdim edildi.

Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener, Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Nimet Çubukçu, Tüketici Zirvesi Komitesi Başkanı ve Ak Parti Karaman Milletvekili Prof. Dr. Yüksel Çavuşoğlu, Bahçeşehir Belediye Başkanı Kemal Aydın, Kenan Işık, Seda Sayan ve Ceyhun Yılmaz’ın da katılımıyla Dünya Tüketici Hakları Günü’nde gerçekleşen törende DOUBLE-UP’ın ödülü firmanın Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a takdim edildi.

“Otomotiv Sektöründe Dev Buluş” olarak isim yapan ve “Minimum Fiyata Maksimum Koruma” amacıyla yola çıkan ve tamamen bir Türk markası olan DOUBLE-UP’ın bu ödüle layık bulunarak bir başarıya daha imza atması, markanın tüketici nezdindeki güvenilirliğini bir kez daha pekiştirmiş oldu.

Türkiye çapında 8000 satış noktasıyla yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da etkin bir marka olma yolunda ilerleyen ve 2004 yılında ISO 9001:2000 Kalite Sistem Sertifikası’yla belgelendiren DOUBLE-UP’ın; Hollanda, Almanya, Avusturya, Azerbeycan, Bulgaristan, Tanzanya, İran, Suriye, Romanya ve KKTC’de distribütörleri bulunuyor.

Ürün ve hizmetlerinin kullanım ve tüketim amaçlarına uygun olduğunu da belgelendiren DOUBLE-UP Otomotiv Ürünleri’nin,  TSE tarafından düzenlenen “Altın Ambalaj Yarışması”’nda ürün kutusu ve ürün kolisi tasarımı dallarında da 2 ödülü bulunuyor.

Yaşayabilmenin yolu rekabet edebilmekten geçiyor. Rekabet için de her alanda iyi olunması şart. Fiyatınız rakiplerinizden ucuz; ancak ürünleriniz yüksek kalitede olmalı ve daha da önemlisi tüketicinizin satış sonrası beklenti ve istekleri zamanında ve sınırsızca karşılanmalı.

Bunu yeterli bulmayan ve baş döndürücü hızla gelişen ve değişen dünyada kurumsallaşmanın ve markalaşmanın da önemini çok iyi kavrayarak bu yolda tüm gerekenleri adım adım uygulayan DOUBLE-UP; her geçen gün kalitesini, satış öncesi ve satış sonrası hizmetlerini daha da mükemmele taşıyacağının bilinciyle ve konusunda bu ödüle layık görülen ilk Türk markası olmanın haklı gururuyla almış olduğu Tüketici 2006 Kalite Ödülü’nü; tüm tüketicileriyle, çalışanlarıyla ve bayi teşkilatıyla paylaşıyor...

DOUBLE-UP TÜKETİCİ 2006 KALİTE ÖDÜLÜ
DOUBLE-UP TÜKETİCİ 2006 KALİTE ÖDÜLÜ